نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
16692
-
الف
+

قدردانی همسر «سانجی دت» از طرفداران این بازیگر کهنه کار هندی

به دنبال ابتلا شدن «سانجی دت» به سرطان ریه، همسر این بازیگر پرآوازه هندی از طرفداران وی خواست تا شایعه پراکنی را متوقف کنند.

به گزارش آی فیلم2، چند روز پیش خبر ابتلا شدن «سانجی دت» هنرپیشه مشهور سینمای هند به سرطان ریه در رسانه ها نشر شد و بسیاری از طرفداران این بازیگر کهنه کار را در سراسر جهان به شوکه و ناراحت کرد.

در اخباری که رسانه های هندی منتشر کرده بودند ذکر شده بود که «سانجی دت» در هفته اخیر به دلیل نفس تنگی به شفاخانه انتقال داده شد و ابتدا بسیاری ها گمان می کردند که وی به ویروس کرونا مبتلا شده است اما وی پس از منفی شدن تست کرونایش، همچنان وضعیت جسمانی مناسبی نداشت و داکتران در نهایت با انجام عکس برداری و آزمایش های دیگر متوجه شدند که ریه های «سانجی دت» دچار عفونت شده است.

پس از آن ابتلای این بازیگر معروف به مرض ریه توسط داکتران تایید شد و به سرعت اقدامات لازم برای مراحل تداوی او آغاز گردید.

روز سه شنبه ساعاتی پس از آنکه «سانجی دت» به همراه همسرش در شفاخانه کوکیلابن بمبئی دیده شدند، وی با صدور بیانیه ای از تمامی هواداران این بازیگر پراوازه به خاطر لطف و مهربانی و دعاهایشان تشکری کرده و از آن ها خواست تا شایعه پراکنی درباره صحت سانجی را متوقف سازند.

همسر «سنجی دت» همچنین اظهار داشته که درحال حاضر این بازیگر هندی مراحل ابتدایی تداوی اش را در شفاخانه «کوکیلابن» بمبئی که در آن باتجربه ترین داکترهای این کشور مصروف به خدمت گزاری هستند خواهد گذراند و مردم گمانه زنی ها درباره پیشرفت بیماری وی را کنار بگذارند.

وی در پایان از تمامی طرفداران سانجی دت به خاطر سال ها عشق و حمایتی که از این بازیگر کهنه کار داشته اند قدردانی کرد و گفت: سانجی طی سال های گذشته فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته اما همیشه پشتیبانی هوادارانش را داشته است و ما قدردان این موضوع هستیم و ما می دانیم که از این مرحله دشوار نیز با حمایت های آن ها عبور می کنیم.

سنجی دت متولد ۲۹ جولای ۱۹۵۹ در شهر بمبئی می‌باشد. وی با نام‌های مستعار سنجو یا سانجو بابا نیز معروف می‌باشد.

سنجو نه تنها در یک خانواده سینمایی به دنیا آمده بود بلکه علاقه بیش از اندازه او به سینما باعث ورود او به این عرصه شد.

سنجی زندگی پرپیچ و خمی داشته‌ است. اعتیاد به مواد مخدر در اوایل جوانی، همچنین دستگیری و زندانی شدن او بخاطر بمب گذاری‌های سال ۱۹۹۳ بزرگترین ضربه زندگی او بود.

نظر شما
ارسال نظر